Stallbacken

Bergsåker

2:a

Kategori: Om oss

Hejsan svejsan!
Jag har ju bloggat på denna blogg innan men för er som inte känner mig så kan jag ju berätta lite kort om mig själv :)
Jag har hållit på med hästar sen jag var 6 år då jag började på ridskola. Gick sedan på ridskola tills att jag var 16 år sen slutade jag och skaffade en egen häst. Det var ett 11 årigt varmblod, världens snällaste och honom hade jag i ca 7 år innan jag lämnade tillbaka honom. sen 2010 har jag jobbat här på travskolan, började som ledare och helgjoursjobbade lite då och då och nu jobbar jag 100% här som stall och häst-ansvarig :) jag må ju ha ett av de bästa jobben man kan få! Jag leasar en häst här från travskolan sen 1 1/2 år tillbaka som heter Pokerplayer och även han är världens snällaste gopropp. En gubbe i sina bästa år kanske man skulle kunna säga om honom, han är 10 år och sötast i världen. Jag både kör honom och rider honom, har väl mest blivit ridning nu på slutet. Jag har B-tränar licens och ja.. mer än så behöver jag inte. För de här med att köra lopp eller rida lopp är helt klart inget för mig :P Trivs bäst som det är nu.
Det kommer att tillkomma två ledare till här på bloggen inom kort, ska vara på dom lite om att presentera sig själv och sina hästar. Vi kommer lägga ut bilder och info på alla hästarna vi har att göra med, vilket är en hel del så förvänta er inte alla på samma dag! :P Nu börjar de dra ihop sig inför kurs här så nu ska jag vandra ut i kylan!
Jag och Finaste hjärtat <3
 
 
/ Issa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: