Stallbacken

Bergsåker

Hejsan Hejsan

Kategori: Allmänt

Nu var det ett tag sedan jag skrev på denna bloggen och jag ber så hemskt mycket om ursäkt :)
Jag och Amanda har precis haft silverkurs på Travskolan, gick hur bra som helst, dock var det lite kallt så dom fick för mesta dels vara inne i stallet och pyssla på men de fick även ta en kort liten barbackatur på Bella och Mynta!
 
Jag kan väl inte komma på något speciellt som hänt sen jag bloggade sist, mina dagar är ganska lika :)
Vi har även haft REAL ettorna här idag, dom har fått haft stalltjänst, teori och sedan hann vi även med lite körning. Jag tror att både hästar och elever hade roligt när dom plumsa i snön!
 
Vi har pratat lite om att det är dags att lägga in alla våra hästar här i bloggen, vi kommer att ta med Privata hästar och Travskolans hästar. Privathästarna kommer ligga under fliken ''Våra hästar'' och Travskolans hästar under fliken ''Travskolan'' så nu får ni hålla utkik efter dom inläggen, kanske det blir ett inlägg redan idag :)
 
 
/ Issa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: